מעצמת מודיעין: נתניהו: "סיכלנו מעל 40 פיגועים בכל יבשות העולם"

איתי גדסי No Comments on מעצמת מודיעין: נתניהו: "סיכלנו מעל 40 פיגועים בכל יבשות העולם"

ראש הממשלה חשף, "כי בשנים האחרונות ישראל סיכלה מספר פיגועי טרור שתכננה איראן בעולם ו40 פיגועים בכל היבשות". נתניהו הסביר את משנתו על השלום: העולם הערבי לא מחכה לפלסטינים, יהיו עוד מדינות ברוב שיחסינו איתם יהיו גלויים"

בנימין נתניהו צילום: קובי גדעון לע"מ
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (רביעי) למלחמה הרב זירתית מול חיזבאללה ואיראן בגבול הצפון, "הם רצו אלפי טילים מדוייקים ובמקרה הטוב יש להם כמה עשרות בודדות". בהמשך דבריו התייחס לשלום עם העולם הערבי וחוק הלאום.

״אנחנו נלחמים בזרועות של איראן ובזרוע שלו החיזבאללה – אנחנו חושפים את המנהרות שלו ובאופן שיטתי שוללים מהם את כל המנהרות כפי שעשינו לחמאס בדרום באמצעים שונים, אנחנו שוללים מהם את הנשק המדויק באמצעים שונים – הם תכננו שיהיה להם אלפי טילים מדוייקים ויש להם במקרה הטוב כמה עשרות בודדות".

חשיפת פיגועים באירופה: "חשפנו באירופה כמה פיגועי טרור שאיראן עמדה לבצע, ויש עוד ארבעים פיגועי טרור מרכזיים בכל היבשות שסיכלנו. כל העולם צריך את זה ולכן כל העולם בא אלינו".

השלום עם העולם הערבי ללא הפלסטינים: "אינני מוכן להתנות את השלום עם הערבים בהסכמה של הפלסטינים. אנחנו רוצים ומחפשים איתם שלום. אנחנו לא מחכים והחדשות הטובות הוא שהערבים גם לא מחכים. זה תהליך של נורמליזציה שהולכת ומתרחבת. תהיינה עוד מדינות גם בעולם המוסלמי וגם בעולם הערבי".

עוד הוסיף נתניהו: "אחרי שנים של פיתוח המדינה ללא התנייה פיתחנו תפיסה שאומרת, שאם אנחנו לא יכולים להשיג שלום עם הפלסטינים, זאת כדי למנוע מדינה דו לאומית, לזה אני שותף ולא רוצה מדינה דו לאומית, אם אנחנו לא יכולים לעשות את זה אין לנו תקווה".

חוק הלאום: "אנחנו רוצים לפתור את המשבר הזה. מה שאנחנו עושים בינתיים זה מבססים שלוש עוצמות אדירות- כלכלית, צבאית ומדינית , והכי חשוב הוא מה שעוטף את הכל זה לטפח את העוצמה הערכית-רוחנית שלנו. זה אומר מדינת לאום יהודית, דמוקרטית שמכבדת את זכויות הפרט של כל אזרחיה, שומרת על סממני הלאום ועל זכויות לאום בסיסיות כמו הזכות של כל יהודי לבוא הנה אוטומטית".

גם המגזר הערבי: "היא מכבדת ורוצה לכלול את כולם בפנים. לכן השקעתי 15 מיליון שקל בתוכנית למגזר הערבי כי אני רוצה אותם בסיפור ההצלחה הזה. כולם צריכים להיות בסיפור ההצלחה הזה".

את הדברים אמר ראש הממשלה נתניהו ב'ועידת גלובוס לעסקים' בבניני האומה בירושלים.



0 תגובות